Σάββατο 18 Ιουνίου 2016

η αγάπη είναι η θρησκεία μου, θα μπορούσα να πεθάνω γι’ αυτήν - John Keats


πηγή


Το να αγαπιέσαι πολύ από κάποιον σου δίνει δύναμη, ενώ το να αγαπάς πολύ κάποιον σου δίνει θάρρος.
 Λάο Τσε

Έχω στις αποσκευές μου ένα άγγιγμα. Αγάπης άγγιγμα που δεν σβήνει από το σώμα και την καρδιά και το μυαλό, όσα χρόνια κι αν περάσουν. 

Η μεγαλύτερη ευτυχία στη ζωή είναι η πεποίθηση ότι μας αγαπούν.
Βίκτωρ Ουγκώ

Ένα άγγιγμα που μου θυμίζει πάντα πόσο πολύ αξίζω ν' αγαπηθώ και πόσο πολύ μπορώ ν' αγαπήσω.
Ένα άγγιγμα που μου αποδεικνύει κάθε στιγμή ότι η αγάπη όλα τα μπορεί, αν της αφήσεις ανοιχτό το δρόμο.

Αγαπάς σημαίνει κάνεις ένδοξο έναν άνθρωπο. Είναι η μόνη δόξα που θα βρει στη ζωή του.
Γιώργος Χειμωνάς

Στα 20 ένιωθα μεγάλη, ενήλικη, δυνατή. Μα, ένα βράδυ, ένας αφόρητος πόνος στο στομάχι, από ένα χαζό κρύωμα, με έκανε να νιώσω τόσο αδύναμη κι ευάλωτη. Και ήρθε η μανούλα μου, έβαλε το χέρι της στον πόνο και μου είπε: "Κοιμήσου κι ονειρέψου ό,τι λαχταράς!" Και ξενύχτησε πλάι μου.





Κι έτσι αγαπώ. Αλλιώς υποφέρω. 

Η αληθινή αγάπη είναι όπως τα φαντάσματα: όλοι μιλούν γι’ αυτήν, αλλά κανείς δεν την έχει δει.
Λα Ροσφουκώ







Ήμουν πια μεγάλη κι ίσως γι' αυτό να έχω ξεχωρίσει αυτό το άγγιγμα. Με τη ζεστασιά του αποκοιμήθηκα τόσο γλυκά. Κι ας πονούσα. Γιατί ήξερα ότι η αγάπη της ήταν πιο δυνατή από τον κάθε πόνο. 

πηγή


Σ' αυτό το άγγιγμα έχει πια χωρέσει όλη η αγάπη που πήρα από τους γονείς. Και με συντροφεύει, τώρα που δεν τους έχω κοντά μου, σε δύσκολες στιγμές. 

Η αγάπη δεν κάνει τον κόσμο να γυρίζει. Η αγάπη κάνει το γύρισμα να αξίζει τον κόπο.
Franklin P. Jones

Τόσο απλή είναι η αγάπη: όσο ένα άγγιγμα. Τόσο δύσκολη: όσο ένα ξενύχτι. Και τόσο περίπλοκη: όσο κάθε ανθρώπινη ψυχή.
Αξίζει τον κόπο! Ό,τι έμαθα, από αγάπη δεν το ξέχασα. Κι ό,τι κατάφερα, επειδή είχα ανθρώπους να μ' αγαπούν το συνεχίζω.

Σ’ αγαπώ επειδή σε χρειάζομαι ή σε χρειάζομαι επειδή σ’ αγαπώ;
Τι λέτε;;;
(Ο Έριχ Φρομ γράφει για την αγάπη. Διαβάστε εδώ.)




Ήταν η συμμετοχή μου στο... αγαπημένο δρώμενο της Αριστέας, Κοινωνία ώρα αγάπης, που πήρε παράταση (♥).
(Μια μελό και μάλλον ασήμαντη συμμετοχή, επειδή τα λόγια μου είναι φτωχά για να σας περιγράψω τη δύναμη της ανάμνησης αυτού του αγγίγματος... Ήθελα όμως να την αφήσω να σκορπίσει στο Σύμπαν...)



10 σχόλια:

  1. Πόσο τρυφερό αυτό το άγγιγμα!!
    Νοσταλγικό και συγκινητικό Αλεξάνδρα μου!
    Σε ευχαριστώ από καρδιάς!♥
    Φιλί γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγγίγματα αγαπης που μας συνοδευουν στην ζωή μας Αλεξανδρα μοου και μας δινουν δυναμη να προχωραμε στο μελλον με πεπηθεση οτι καποιος νοιαζεται για εμας.. πολύ ομορφα οτι έγραωες για το αγγιγμα αλλα και τα αποθευγματα των μεγαλων συγγραφεων... πολύ ωραία η συμμετοχή σου... καλο σου ξημερωμα φίλη μου να περνας ομορφα .. φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάθε άλλο παρά ασήμαντη είναι η συμμετοχή σου Αλεξάνδρα!!! Αυτό το άγγιγμα, αγγίζει τις ψυχές με ένα μαγικό τρόπο!Σ' ευχαριστούμε που το μοιράστηκες και άγγιξες τις ψυχές μας!!!
    Καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καθολου μελο και καθολου ασημαντη! Αντιθετως εξαιρετικα ευαισθητη και συγκινητικη!
    Σαν παιδια εχουμε αναγκη τη ζεστασια του μητρικου αγγιγματος αλλα δεν αντιλαμβανομαστε τη σημασια του. Μεγαλωνοντας ενα τετοιο αγγιγμα αποκτα αλλη βαρυτητα κλεινει μεσα του ολη την εννοια της αγαπης... ισως γιατι ενω δεν ειμαστε παιδια ειμαστε ακομη παιδια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καθολου μελο και καθολου ασημαντη! Αντιθετως εξαιρετικα ευαισθητη και συγκινητικη!
    Σαν παιδια εχουμε αναγκη τη ζεστασια του μητρικου αγγιγματος αλλα δεν αντιλαμβανομαστε τη σημασια του. Μεγαλωνοντας ενα τετοιο αγγιγμα αποκτα αλλη βαρυτητα κλεινει μεσα του ολη την εννοια της αγαπης... ισως γιατι ενω δεν ειμαστε παιδια ειμαστε ακομη παιδια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το άγγιγμα αυτό το μεταφέρεις σαν τραγούδι στις ψυχές μας Αλεξάνδρα μου!
    Αυτές οι αξίες, είναι έπαινος ζωής στον αλάθητο δρόμο της αγάπης, που εύχομαι να γεύεσαι πάντα,
    τα άδολα χάδια της! Υπέροχη η συμμετοχή σου! Καλό απόγευμα καρδιά μου!
    Φιλιά πολλά με μια αγκαλιά!:)) ❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με έχεις συγκινήσει πολύ, Αλεξάνδρα μου!
    Και η φράση είναι "Σε χρειάζομαι, γιατί σ' αγαπώ" και μόνο αυτή!
    Σε φιλώ κι εύχομαι να έχεις πάντα δίπλα σου που θα τους αγαπάς και θα σε αγαπούν!
    Είσαι πολύ γλυκιά και τώρα που σε γνώρισα από κοντά ακόμα περισσότερο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγγιγμα ψυχής η ανάρτησή σου Αλεξάνδρα μου, ξεχειλίζει από τρυφερότητα, ευαισθησία, αλήθεια....εύχομαι να μη λείψει ποτέ από τη ζωή σου το άγγιγμα της αγάπης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μόνο όποιος νιώσει από παιδί την Αγάπη μπορεί να μιλήσει τόσο όμορφα γι αυτή...
    Οι υπόλοιποι την μαθαίνουν ανοίγοντας τη καρδιά τους!
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά Αλεξάνδρα μου! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...